Založ si blog

STE KLAMÁR A MALI BY STE SA MODLIŤ…

„Ste klamár a mali by ste sa modliť“, odkázal expremiérovi Matovič. To boli slová, ktoré dnes adresoval v parlamente pán „obyčajný“ bývalému premiérovi Ficovi. Nuž, tvrdiť že všetko bolo v poriadku za predchádzajúcej vlády by bolo asi naivné. Naproti tomu považujem za vrchol cynizmu nepozrieť sa na obdobie predchádzajúcich vlád, zvlášť tých Dzurindových. Nebudem porovnávať kauzy a polopravdy či lži, s ktorými prichádzajú naše médiá. Nedá mi však nepripomenúť pánovi Matovičovi niečo, čo mi leží na srdci už veľmi dávno. Chcel by som totiž vedieť koho on považuje za skupinu „obyčajných ľudí“? Obyčajní ľudia totiž nemajú pár miliónov ako vy (vychádzam z rozhovoru poskytnutému denníku SME: Prekrúžkovaný Matovič: Keď budú kradnúť, odídem). Koho a akých obyčajných ľudí vlastne pán Matovič zastupuje? V spomínanom rozhovore ste na otázku – či je tých miliónov viac ako desať, odpovedali: Možno… . Mám sa tváriť normálne a bez akejkoľvek naivity si myslieť, že euromilionár prišiel zastupovať obyčajných ľudí, teda tých čo zarábajú napr. aj minimálnu mzdu? Mám veriť, že obyčajných ľudí prišiel zastupovať euromilionár, ktorý nemá ani predstavu ako sa žije ľuďom od výplaty do výplaty a zvlášť na východe Slovenska? Vie náš „patent na všetko“ koľko stoja základné potraviny a čo všetko trápi reálne obyčajných ľudí… a že to nie je premenovanie materskej dovolenky na materskú službu (program obyčajných ľudí podľa Matoviča) apropo v oblasti školstva je Váš program neskutočne úbohý, čiže učiteľov asi nezastupujete). Mám slepo veriť tomu, že ďalší z milionárov v slovenskom parlamente, ktorý prišiel pracovať v prospech nás všetkých za príjem, ktorý je oveľa nižší než na aký bol zvyknutý? Mohol by som Vám klásť ďalšie otázky, ale pravdepodobne by som vyšiel na obyčajný smiech… .

Pán Matovič je mi Vás osobne ľúto… . Skúste sa niekedy zamyslieť a spýtať ľudí či im nevadí Vaša spolupráca a podpora súčasnej vlády teda aj ľudí, ktorí by sa mohli podľa Vášho odporúčania modliť v kúte sami a žiadať o spásu… . Môžem Vám poradiť, máte ich tam požehnane. Vám osobne by som pojem „obyčajní ľudia“ zakázal používať…, Vy medzi nich určite nepatríte a nemáte s nimi nič spoločné…

Novinky zo školstva….)

18.08.2010

Na úvod „malá citácia“ z dnešného vydania nemenovaného denníka: „Žiaci základných a stredných škôl by v budúcnosti nemali dostávať polročné vysvedčenie. Tradičné vysvedčenie na špeciálnom tlačive by malo nahradiť písomné hodnotenie. Vysvedčenie na pol roka dostanú len tí školáci, ktorí oň požiadajú“. A keď už máme humornú chvíľku [...]

QUO VADIS „ENGLISH“?

30.07.2010

Od nástupu nového ministra školstva sledujem jeho činnosť a veci, ktorými sa snaží zveľadiť a pomôcť ako učiteľom, tak aj školákom a vôbec širokej verejnosti. Akceptujem povestných 100 dní, na ktoré má právo ako minister tak aj vláda, na tzv. „uchopenie moci“ a ako sa oboznámiť so svojim rezortom, tak aj naštartovať potrebné stimuly k vytúženým cieľom, [...]

Neobyčajné leto obyčajných ľudí

29.07.2010

Vonku je teplo a slnečno. Letné prázdniny ubiehajú síce rýchlo, ale ešte vždy je čas na oddych, relax alebo letnú dovolenku v horách. Hovoril som si, že aj ja si oddýchnem a nebudem zapínať televízor alebo čítať noviny. Bohužiaľ – som na „nete“. Nie je snáď ani chvíľka aby niekto nepridal nejaký komentár alebo neskopíroval článok kde sa sem tam dozviem [...]

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 10476x
Priemerná čítanosť článkov: 1746x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy